torsdag 22 mars 2012

Idag har jag varit och kört mamma till sjukhuset, hon skulle få foten opererad. Ingreppet gjordes på dagkirurgin, så nu är hon redan hemma igen. Allt hade gått bra tack och lov. Nu får hon hoppa runt på kryckor flera veckor, men de ska väl också gå bra.

Jag har varit produktiv, igår sydde jag en klänning åt mej igen :), men som vanligt så får ni vänta på bilder av den klänningen.
Idag ska ni äntligen få bild på min 50-tals inspirerade klänning. Som ni kan se så har klänningen kort ärm, men jag som har så "underbara" gäddhäng ville jag ha längre ärmar på min klänning. så vad gör man.... Jo, man förlänger ärmarna :)


 
Följande på listan över vad jag ska sy, är en jacka och ett par byxor.  Satt och fantiserade om att få jobba med tyger, kanske sätta mej på skolbänken igen...

Ha de bra till nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar