tisdag 27 mars 2012

Nu är den 5 före färdig, min jacka som jag började sy senaste vecka. Bara knapparna ska sys i, sedan är det bara att vänta på lite varmare väder så vågar även jag lägga bort vinterjackan för denna vinter. Härligt!

Lovade min dotter att jag hämtar henne från skolan idag, hon behöver få skjuts till Cubus så hon får byta väskan hon köpte. Vad gör man inte för sina barn... annat än skickar dem till månen ;) Innan jag kör iväg måste jag nog fixa till mej lite grann... Har suttit framför arbetsdatorn ett par timmar idag, måste få några grejer gjorda innan jag ska tillbaka på jobb nästa vecka. Jösses vad tiden går snabbt. Tänk att det är hela fem veckor sedan min operation och min magen ser fortfarande ut som om jag hade blivit uppsprättad på mitten. Ganska komiskt faktist :D

Igår var jag till frissan, nu är jag glad och nöjd med håret igen. Fast en burk hårfärg behöver jag nog köpa. Det får bli en chokladbrun denhär gången tror jag, istället för den nästan svarta som jag haft nog så länge nu.

Min rosa period fortsätter... som min dotter så vackert påpekade "sulla on varmaan joku ihme pinkkikausi menossa..." och jo, tror bestämt att det stämmer. Kolla in mina nya skor. Kanske jag borde sy en vacker sommarklänning till skorna, vad säger ni?


God fortsättning på veckan gott folk och sköt om er!

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar