måndag 19 mars 2012

Ny vecka med nya möjligheter

Måndag, måndag och jösses vad länge sedan jag bloggade sist. Förlåt mej! Har inte varit inloggad på datorn sedan mitt senaste inlägg. 

Förra veckan hände inte så mycket, började sy klänningen som idag blev färdig. Jag blev verkligen nöjd med den och precis som jag lovat så ska ni få se foto på den, men inte ännu. 

Igår var jag och gubben med Ella-fröken till Nurmo på träff med andra Spanska vattenhundar. Ella fick träffa sin syster Annika och storasyster Wilma och en hel massa andra trevliga kompisar. Lite träning inför kommande visningar försökte vi oss också på.  Kanske vi så småningom får en liten valp i huset, you never know....

Imorse vaknade jag med en sån huvudvärk så jag trodde huvudet skulle gå i bitar, inte ens Burana 800 mg, Panacod och mera sömn hjälpte... Till sist orkade jag inte ligga i sängen och tycka synd om mej längre utan jag tog tjuren vid hornen och steg upp... Efter avklarad frukost blev det bara att vänta om frukosten skulle hållas i magen eller inte. Tack och lov kom den inte upp i alla fall :)

Försökte mej på att sy ihop remsorna till mitt juliga lapptäcke men där räckte mina nerver inte till så dom remsorna får vänta tills vidare...
 


Som ni ser så har mitt knotiga ris kommit in och även häxorna har hittat sina kvasta och väntar på att få flyga till Blåkulla....

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar