tisdag 13 mars 2012

Solen värmer

Tisdag och lunch med lilla gubben. Var och bytte ut sårtejpen på "magsömmen" idag och då passade vi på att luncha tillsammans, min man och jag. Jag tycker att det är skönt att få vara på tumis ibland och härligt att få komma hemifrån. Var en sväng via Eurokangas också efter en trådrulle och dragkedja till en klänning i 50-tals stil som jag ska sy åt mej. Den får ni säkert en bild på när den är färdig.

För tillfället stickar jag sockor och virkar disktrasor.



Igår hade jag besök av en gammal vän och vi satt och snarvlade bort flera timmar. Besöket till ära bakade jag en marmorerad kaka, men måste nog säga att jag ätit många bättre kakor i mina dagar. Så det receptet kommer jag inte att spara! Jag lovar att det inte tar lika länge tills vi träffas nästa gång. Tack M för jättetrevligt sällskap! 

Ha en solig fortsättning på veckan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar