måndag 16 april 2012

Hejsan allesammans! Ursäkta för att jag inte uppdaterat min blogg på en vecka.

Förra veckan tillbringade jag som sagt i Uleåborg, där träffade jag en hel del trevliga människor. Tacka alla underbara för att ni gjorde min vecka borta hemifrån trevlig!
Arbetsdagarna handlade om skolningar och kvällarna tillbringade jag med att vandra runt i en inte så bekant stad. Hittade flera trevliga butiker, köpte bland annat dessa fina pumps från Din Sko...

Medan jag lämnade dessa skor i butiken på grund av deras, för min plånbok lite väl saftiga pris...
Dom hade varit såå häftiga men men men...

I alla fall, kom hem i fredags. Stannade i Kempele på Zeppelin, jag måste ju bara besöka min favorit underklädes affär Change när jag hade möjligheten till det. Hittade vad jag behövde och det är alltid possitivt. Innan jag åkte iväg åt jag lite eftersom det skulle ta flera timmar innan jag var hemma så tyckte jag det verkade klokt. Hade väl kört i kanske en halv timme när helvetet började, magsmärtor som blev bara värre och värre och inte hade jag något att ta heller. Den enda tanke jag hade vara att komma hem och få i mej medicin. Var hemma lite efter klockan 22 och tog en sats med värkmediciner och den följande när jag gick och lade mej vid midnatt. Lördag morgon var lite bättre, jag tog värkmedicin och sedan var det dags att åka och handla inför helgen. Vilket i efterhand konstaterades var ett felsteg... Aldrig har vi klarat oss så billigt och så snabbt när vi lördagshandlat. Väl i bilen ringde jag till akuten och fick lov att komma dit direkt. Efter många om och men med undersökningar på akuten, för att inte tala om grymma smärtor, blev jag flyttad till avdelningen. Där har jag varit till idag, kom hem nu på kvällen. Senare kommer kallelse till operation.. Huh huh! Meeen, de blir nog bra när de blir målat ;)

Ha de bra alla och sköt om er!

Kram Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar