fredag 11 maj 2012

Så är man då ett år äldre :) Blev serverad frukost på säng imorse, de tycker jag om! Dedär med frukost på säng på födelsedan är något av en tradition hos oss. 
Min stackars gubbe måste stiga upp före klockan 6 eftersom jag stiger upp klockan 6 varje morgon när jag ska till jobbet. 

Har sneglat på en väska som jag nu fick i present av min gulliga gubbe :) Visst är den fin! Och vad annat än rosa, fast denna är inte enfärgad som ni kan se... och då inte lika noggrant med att den rosa nyansen är precis samma som t ex skorna eller jackan.


Min svärmors kusin Maarit grattade mej med en härlig video, kan inte låta bli att dela med mej. Man blir på så bra humör av Happy Feets ljuvliga pingviner :D
 http://www.youtube.com/watch?v=P90dKxlsUJo&feature=related

Ha en bra fredagkväll och helg också för den delen!

Kramis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar