söndag 8 juli 2012

Det var en stund senast sist... igen! Ni får förlåta mej.

Veckan tillbringade jag i arbetets tecken i Tammerfors tillsammans med underbara människor. Kikka orkade tillbringa några kvällar tillsammans med mej, tusen tack för det Kikka! 

Tammerfors har alltid varit en stad som jag trivs i, från första stund har den känts som hemma. Jag bodde på Hotel Tammer, ett fint hotell med lång historia. Rummen är trivsamma och miljön alldeles underbar.
Utsikten från mitt rum på sjunde våningen
Min säng.... lägg märke till godispåsen, 716 gram sött :)
Mitt badrum
Mitt lejontass badkar. Precis passligt för mej att ligga och drömma i....

Min man var och hämtade mej till tåget i Seinäjoki. Vi bestämde oss för att äta en bit mat innan vi styrde färden hemåt. På hemvägen ringde jag till uppfödaren för att kolla hur vår Ella hade det och när vi kunde komma och hälsa på. De var hemma så det blev en omväg via Kurikka. Härligt att få se Ella och valparna :) Nog e dom söta! Vi kom överens att vi kommer på nytt i helgen och idag var vi dit på nytt. Med oss hade vi en kaka formad som ett hundben. 

Ella med sina 8 valpar. Valparna är 3 dagar gamla.
Tänk vad småa dom är.
Åtta hungriga valpar....
Henne vill jag ha!!!!  Håll tummarna att det blir hon flyttar hem till oss är ni snälla.
Vi e många :)
Nu är det dags att säga god natt!

Kramis//




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar