tisdag 10 juli 2012

Vart sjutton tog sommaren och värmen vägen?

Mulet och regn... När ska detta ta slut?
Regnet slog sönder en del av de pioner som hade slagit ut :( Då var det bara att rädda det som kunde räddas och ta in dem. Nu står en stor bukett på köksbordet och doftar alldeles underbart!



Nu är det ungefär en vecka kvar till semestern. Ibland känns det som om jag inte orkar en dag till. I synnerhet dagar som denna när jag inte sovit mer än kanske 3-4 timmar. 

Jag har som vanligt tusen idéer i huvudet som jag vill ha gjorda, men tiden räcker inte till. Borde göra en "to do" -lista och sedan följa den punkt efter punkt. Klarar jag av det? Hmmm.... Har en spegel i förrådet som ramen ska målas färdigt på. Skulle behöva några hyllor till sovrummet och ett litet väggskåp till lilla toaletten, en bänk till hallen. Ja för att inte tala om allt jag vill sy.

Ikväll har vi haft besök från Tammerfors, min mans kusin med man var och hälsade på. Det var riktigt roligt att träffa dem. Hoppas vi ses snart igen!

Ha en bra torsdagskväll så hörs vi snart igen!
Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar