onsdag 8 augusti 2012

Lite feber försöker göra mitt liv surt....

För andra dagen i rad har jag lite feber och de e ju inget man vill ha när man har semester....

Trotsade febern och tvättade några mattor på bastulaven. Poretvål och klorit, så får man bort både smuts och blod från Ellas löpning i våras. Som ni märker e jag inte så riktigt snabb på att få mattorna tvättade... I vissa fall gäller mottot, bättre sent än aldrig... min man tvättade några mattor ute med trycktvätten, de mattor som inte behövde klorit för att bli rena. 

Dottern som blev opererad i måndags, hon har varit och fått brösten förminskade, var och shoppade med en kompis. Hon var såå lycklig när hon hittade massor med blusar som passade. Om en månad blir de dags för bh -shopping. 

Jag har fått ogräset rensat vid stenfoten på framsidan av huset, så nu ser de snyggt ut :)
Tänk att en av mina pioner gläder mej med en blomma ännu...







 Nu säger jag bara,
God natt alla, och sov gott! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar