söndag 12 augusti 2012

Sista sommarlovsdagen för ungarna

... tyckte jag behövde firas med något gott ( fast egentligen har jag varit sugen på nått sött i flera dar redan, men de behöver vi inte berätta åt nån;)). Alltså fick jag för mej att baka en kaka, dottern i huset meddelade genast att ingen marsipan och inga hallon var välkomna, hon tycker nämligen att jag använder mej av way too much marsipan och hallon.... Jaha, va gör man då? Jo, då gör man en kinuskitårta fylld med vaniljkräm och jorbgubbar. Kan lova er att jag aldrig stött på segare kinuski. Fast god var kakan i alla fall :D
 

 Ikväll njuter vi av en flaska gott vitt vin med min man. I vardagsrummet brinner massor med ljus vartefter kvällen blir mörkare ute, mysfaktorn e ganska hög :D




 


Hoppas ni alla haft en trevlig helg allihopa! Önskar er en trevlig nästa vecka!

Kram på er alla!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar