tisdag 23 oktober 2012

En underbart solig höstdag

Idag var det en alldeles underbart solig dag för en liten promenad. Måste gå ensam eftersom läkaren gav stränga direktiv, inga promenader med hundarna på en vecka. Nu undrar ni kanske varför. I torsdags var det dags för operation nummer 6, så nu kommer jag att vara sjukskriven fram till den 18 november.

När jag kom tillbaka hem passade jag att ta några foton.... och konstaterade att vattenkannan bakom måste bort. Men har i alla fall fått ljungen planterad i helgen. Gubben fick lyfta och flytta på allt tills jag fick de som jag ville ha det.... Så kan de bli när man inte får lyfta nånting själv ;)


 
 
Också hundarna trivdes. Lilla fröken Wera som borde vara vit, var allt annat än vit kan jag lova. Hon hittade en blombänk som jag grävt upp och ni kan tro att hon tyckte de var kul att gräva i den...

Ha de bra!

Kramis// nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar