lördag 17 november 2012

Idag

skulle jag vara i Tammerfors på hantverksmässan med mamma. Men, men, men de satte mitt ingrepp Nr 7 i torsdags stopp för. Förutom att ingreppet satte stopp för hantverksmässan så blev de också längre sjukledigt, de var ju inte precis de jag var ute efter. Nästa vecka skulle jag ha haft fullspikad med program men tack och lov så har jag en förstående chef och underbara kollegor som lovade hjälpa mej.

För fyra veckor sedan blev jag opererad och ett av såren blev infekterat coh när jag var på kontroll så bestämde kirurgen att hon öppnar såret helt och hållet, skär bort all infekterad hud och syr fast igen. Nu blir de att ta de lugnt igen, får inte lyfta nåt som väger mer än en mjölkförpackning, inte gå ut med hundarna eftersom dom drar och fortsätta med värkmedicin.... Burana och Panacod, jeeee....

Har fått mitt juliga lapptäcke klart. Bara jag orkar städa upp dehär hushållet och plocka fram lite jul så ska lapptäcket få ligga i soffan,
 

Ha en skön lördagkväll alla!

kramis// nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar