söndag 30 december 2012

Doptårta till Luciano

Idag blev en liten pojke döpt och jag fick äran att göra tårtan till dopfesten. Nu fick jag även testa den nya formen för änglavingarna som jag beställde från vårt grannland :) Riktigt roligt var det, om även lite småknepigt att få ut marsipanen därifrån... Tror bestämt att jag ska ge mej ut i bakdjungeln för att leta efter mera vackra former.

Till samma familj gjorde jag för ett tag sedan en Angry Bird -tårta.

Den lille pojken mormor som gjorde beställningen, ville att den skulle innehålla mycket choklad eftersom pappan till pojken är tokig i choklad. Det var egentligen allt jag hade att utgå ifrån för med resten fick jag fria händer. Mörk tårtbotten fylld med vit- och mörkchokladmousse, hoppas att de smakade!

Detta foto är taget med blixt....

Grattis till de fina namnen och till hela familjen! Hoppas ni har haft en riktigt fin dag <3

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar