torsdag 13 december 2012

Jullunch på Fyrklövern

Idag var min man och jag på jullunch till Restaurang Fyrklövern. Maten var lika god och lika vackert uppsatt som alltid förr. Nog har ni duktiga elever! :) Även om man inte väljer jullunchen så kan jag lova att man inte blir besviken.
När desserten dukades fram kom jag att tänka på att man kunde ta ett fotografi eller två. Tack och lov så fick jag hjälp av en studerande och en lektor för att få fotografier även på förrätten och varmrätten. Tusen tack A!
Förrätten

Varmrätten
Efterrätten, eller kanske vi ska säga efterrätterna :)
Nu är det bara att vänta på helgen :) Huset är städat och i helgen ska de bakas kakor igen. Nästa vecka ska 3 tårtor levereras.

Ha en bra fortsättning på kvällen.

Kram// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar