torsdag 10 januari 2013

Bloggen 1 år

Igår fyllde min blogg 1 år och jag hade tänkt göra något lite extra för att fira det. Extra blev de minsann. Lite före klockan 4 på morgonen vaknade jag med en sju jävla värk, var uppe och tog så mycke värkmedicin jag vågade, gick dubbelvikt tillbaks till sängen. De tog inte länge innan jag låg och stönade av smärta så min man ringde akuten, jag klädde på mej och han körde mej dit. Blodprov, urinprov och värk- och illamåendemedicin via dropp. Diagnosen blev; antagligen en ny njursten. Efter smärtanfall varannan timme blev jag förd till avdelningen och där tillbringade jag gårdagen och natten. Efter skivröntgen blev de bekräftat att de är njursten, inte bara en utan flera, och på båda sidorna, jeeee.... NOT!!!!
Nu e jag hemma igen :)

Ha de bra allihopa!

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar