måndag 1 april 2013

Brandbilstårta

Så var sista Påskdagen nästan till sitt slut och jag har inte ens önskat er Glad Påsk. Men hoppas att ni har haft det riktigt bra i alla fall!
Idag har jag överlämnat en tårta åt en liten kille som firar sin 2-års dag idag. Hans mamma berättade att han är heltokig i brandbilar, och alla andra stora bilar också för den delen. Önskan var en tårta i form av en brandbil. Någon sådan har jag inte gjort tidigare så jag tyckte att det skulle bli riktigt roligt. Det blev en del googlande innan jag satte igång...

Eftersom fyllningen skulle ha vaniljgrädde och hallon så tyckte jag att en mörk botten skulle passa bra, och så fick det bli.

Hoppas Samu har en riktigt rolig födelsedagsfest och att han gillar tårtan!

Onneksi Olkoon 2-vuotiaalle Samulle!
 


 
 
 

Till nästa gång gott folk, ha de så bra!

Kramis// nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar