söndag 16 juni 2013

Konfirmation # 2

Idag var det dags att överlåta tårta #2. Denhär gången fick jag äran att göra både en smörgårstårta och en gräddtårta. Det var ett tag sedan jag gjorde en gräddtårta och jag är alltid lite nervös eftersom jag inte är så jättebra på att spritsa grädden. Men man brukar ju säga att träning ger färdighet och för min del betyder det att jag behöver en hel del träning.... :)

Först bilder på smörgåstårtan....



Sedan bilder på gräddtårtan...


 
Hoppas konfirmanden har en riktigt bra dag.

För min del bär det så småningom iväg till Åbo där jag skall tillbringa nästa vecka.

Till nästa gång, ha det så bra och sköt om er allihopa!

Kram// Nilla

2 kommentarer:

  1. Herranjestas kuinka hienoja kakkuja!! Oikeita taideteoksia..olet kyllä parhaimillasi varmasti tuossa touhussa!! t HNI

    SvaraRadera