tisdag 31 december 2013

Grattis och Lycka Till A & K

Idag på årets sista dag säger A och K "ja" till varandra och jag fick den stora äran att baka deras tårta. Jag fick göra mina allra första bröllopstårtor och ni kan tro att jag var nervös! Kan bara hoppas att brudparet tyckte om resultatet.

Ett Stort Grattis och Lycka Till till A & K

Tårtorna består av vaniljbottnar fyllda med kinuski och hemmagjord hallonsylt.Under täcket av marshmellow fondant är tårtorna spacklade med smörkräm. Dekorationerna är gjorda i sugarpaste. Färgskalan går i vitt, champanj och puderrosa, helt enligt brudens önskemål. Fotona är tagna med och utan blixt. Ljuset är ju som de flesta vet, inte det allra bästa denhär tiden på året. Men man gör så gott man kan, eller hur!

 
 

Med dessa bilder vill jag önska Er alla 
Ett Riktigt Gott Nytt År 2014!

Kram// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar