söndag 31 augusti 2014

MovieStar Planet

Tårta ville Henrietta ha när hon firade sin 10-års dag.
Lilla jag hade ingen aning om vad MovieStar Planet var för något så tänk vilken tur att Henriettas mamma skickade en länk där jag kunde bekanta mej med MSP. Henriettas mamma har också blogg, inlägget om Henriettas kalas kan ni läsa mera om här.

Grattis på 10-års dagen Henrietta!
Tårtan är gjord på en ljus vaniljbotten och fylld med vaniljkräm med blåbär och kinuskiskum med hallon. Under täcket av MMF finns ett lager med smörkräm och dekorationerna är gjorda i sockermassa.
 

Jag hoppas att du hade en riktigt trevlig fest och att tårtan smakade!

Till nästa gång, ha det gott allihopa!

Kramis// Nilla

4 kommentarer:

  1. Tack, tack, tack!!!! Den var fantastisk!! Jag gillade, Henrietta gillade och alla gäster på kalaset...som gilla så mycket att jag fick skicka bilder på tårtan till dom ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack själv Johanna! Det var såååå kul att göra tårtan åt Henrietta. Ser fram emot nästa tårta jag för göra åt er när ni har nästa kalas ;)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera