onsdag 27 maj 2015

Babyshower-tårta

När jag blev tillfrågad om jag kunde göra en tårta till en babyshower så kan jag lova att jag genast tackade "Ja". Kollade faktiskt min tårtkalender först efter att jag lovat göra den :) Det är alltid lika roligt att få skapa, all tid och rum försvinner när jag får "leka med massorna och försöka göra mitt allra bästa.

Ett stort grattis till den kommande babyn och till hela familjen! 


Tårtan gjordes av en ljus vaniljbotten och fylldes med pätkismousse. Jag spacklade tårtan med smör kräm innan jag täckte den med MMF. Dekorationerna är gjorda av sockermassa.



Hoppas ni hade en riktigt trevlig babyshower i gott sällskap med gott att äta och många skratt.

Kramis// Nilla

2 kommentarer:

  1. Kiitos Nilla! Tämä oli minun baby showereilla -ystäväni olivat järjestäneet ne yllätyksenä minulle.
    Kakku oli mahtavan makuinen ja upean näköinen, suosittelen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Voi kiitos Jasmin! Ihana kuulla että kakku oli kaiken puolin mieluinen! <3

      Radera