fredag 28 augusti 2015

30-års fest med Country tema

När Henrietta skulle fira sin 30-års dag så ville hon ha en tårta med Country Western tema eftersom hennes fest skulle vara något av ett Backyard BBQ -party. Hon skickade mej några bilder så att jag skulle få en uppfattning om vad hon var ute efter. Och det var verkligen något att bita i kan jag lova! Jag hoppas att födelsedagsbarnet blev lika nöjd över resultatet som jag.

Grattis Henrietta på 30-års dagen!

Tårtan är gjord på en ljus vaniljbotten och fylld med vitchokladmousse med blåbär och lime och blåbärsmousse med lime och krossad vitchoklad. Jag täckte tårtan med mmf efter att jag hade spacklat den med smörkräm. Dekorationerna är alla gjorda i sockermassa. Cowboy bootsen var de som gav mej mest huvudbry.... Men jag lyckades över egna förväntningar i alla fall. Vad tycker du?


Jag fyllde och dekorerade även en liten glutenfri tårta. Bottnen till den gjordes annanstans.

Hoppas att du hade en riktigt fin fest med mycket tjo och tjim och att tårtan  smakade. Grattis ännu en gång!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar