fredag 13 november 2015

Oonas Snorkfröken -tårta

Oonas mamma frågade om jag kunde göra en tårtan med Snorkfröken till Oonas 3-års dag. Eftersom Oonas favoritfärg är rosa skulle tårtan vara rosa. Jag ville göra en tårta som var riktigt "flickig", jag tror att jag lyckades.

Grattis på 2-års dagen Oona!

Tårtan gjorde på en ljus vaniljbotten och fylldes med hallonmousse med krossad choklad och vaniljmousse med blåbär. Innan jag täckte tårtan med hemmagjord mmf, spacklade jag den med smörkräm. Snorkfröken och de andra dekorationerna är gjorda i sockermassa.



Hoppas att tårtan smakade och att kalaset blev lyckat! Grattis ännu en gång!

Kramis// Nilla

2 kommentarer:

  1. Tack Nilla :) Tårtan var underbar :)
    Kramis!
    Outi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Outi för att jag fick göra tårtan till Oona <3

      Radera