fredag 4 december 2015

Edwins och Sagas tårtor

När min brors barn skulle fira sina födelsedagar fick jag göra deras tårtor. Edwin ville ha en Minecraft -tårta och Saga en Frozen -tårta. Som ni säkert har märkt redan tidigare så är jag verkligen inte världens bästa på att göra människor, men jag hoppas att träning ger färdighet. Så för min del betyder det att jag måste träna jätte mycket! Här kommer tårtorna :)

Grattis Edwin och Saga på era födelsedagar!


Tårtorna som är beräknade för 10 personer var, består av ljusa vaniljbottnar fyllda med blåbärsmousse och jordgubbsmousse. Under täckena av hemmagjord mmf, finns ett lager med smörkräm. Alla dekorationer är gjorda i sockermassa.



Tack för ett trevligt kalas och hoppas att ni tyckte om era presenter och tårtor. Grattis ungar ännu en gång!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar