måndag 4 januari 2016

Tack -tårtor

Jag har alltid fått utmärkt betjäning på Wasaborgens syncenter och ville därför visa min uppskattning med en tårta.
Ett stort tack till er allihopa!


Tårtan beräknade jag till 20 personer. Den är gjord på en ljus vaniljbotten och fylld med vitchokladmousse och tranbär. Under täcket av hemmagjord mmf finns ett lager smörkräm. Tomten är gjord i sockermassa och blommorna i gumpaste.

 


Denhär tårtan gick som tack till en av lärarna på skolan där min man har studerat till datanom

Tack!

Tårtan består av en ljus vaniljbotten, fylld med blåbärsmousse med krossad vitchoklad och hallonmousse med krossad choklad. Jag täckte tårtan med hemmagjord mmf, under mmf-täcket finns ett lager smörkräm. Tomten är gjord i sockermassa och blommorna i gumpaste.



Hoppas att tårtorna smakade!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar