torsdag 31 mars 2016

Grattis till 50-åringen!

Jukka frågade om jag kunde göra en tårta till hans 50-års dag och visst fick jag in det i kalendern :) Jag fic fria händer med dekorationerna, och till det vill jag förstås veta lite vad han tycker om. Efter lite frågande kom det fram att han trivs i trädgården och tycker om att röra sej i naturen, favoritfägerna är naturnära, grönt och brunt. Nedan ser ni hur jag valde att göra hans tårta.

Grattis Jukka på födelsedagen!


Tårtan som är beräknad för 15 personer, är gjord på en ljus vaniljbotten och fylld med vaniljmousse med mango och passionsfrukt. Innan jag täckte tårtan med mmf, isolerade jag den med smörkräm. Dekorationerna är gjorda i sockermassa


Hoppas att tårtan smakade och att festen blev riktigt trevlig. Grattis ännu en gång!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar