torsdag 17 augusti 2017

Nikos Octonauts tårta

Alltid mellan varven får jag via tårtor till barnkalas göra bekantskap med nya figurer. Denhär gången var det dags att bekanta mej med figurerna i Octonauts som jag inte ens visste fanns... Octonauts var en härlig samlig med små söta filurer. Födelsedagsbarnet Niko hade inga favoriter, så jag fick välja och vraka bland de olika alternativen. En av de roligaste var nog att jag verkligen fick släppa loss och låta färgerma flöda. Tror nog att detta är en av favoriterna :)

Grattis Niko 4 år!
Tårtan som är beräknade för 15 personer, är gjord på en mörk kakaobotten fylld med chokladmousse med krossad choklad och bananbitar och vaniljmousse med färska jordgubbar. Alla dekorationer är gjorda i sockermassa.
Jag hoppas att tårtan smakade och att du hade ett superroligt 4-års kalas! Grattis ännu en gång!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar