fredag 1 september 2017

Robin Alexis' dopfest

Till lilla Robins dopfest fick jag äran att göra en lite annorlunda doptårta, nallar och skog var på önskelistan, det övriga fick jag fria händer med.


Grattis till de stiliga namnen!

När du födde var det stort
så liten du än var
och kraften i min kärlek
var nästan ofattbar.

Vilka val du än ska göra,
vart i liver du än går,
finns jag alltid här för dig
och min kärlek den består.
- Siv Andersson

Tårtan som är beräknad för 25 personer, är gjord på mörka kakaobottnar fyllda med hallonmousse med färska hallon och vitchokladmousse med krossad vitchoklad. Alla dekorationer är gjorda i sockermassa.

Till samma fest gjorde jag även en smörgåstårta fylld med varmrökt lax, ishavssallad och räkor.
 Hoppas att ni hade en härlig fest och att tårtorna smakade. Ett stort grattis till hela familjen!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar